امیر کویت: همکاری، تنها راه مقابله با چالش‌هاست
کد خبر: 3680210
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
در نشست رؤسای پارلمان‌های کشورهای عرب خلیج فارس؛

امیر کویت: همکاری، تنها راه مقابله با چالش‌هاست

گروه بین‌الملل: امیر کویت در مراسم افتتاحیه یازدهمین نشست رؤسای پارلمان‌های کشورهای عرب خلیج فارس، همکاری را تنها راه مقابله با چالش‌های کنونی منطقه عنوان کرد.

همکاری تنها راه مقابله با چالش‌هاستبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری عربی 21؛ صباح احمد صباح، امیر کویت امروز (18 دیماه) در مراسم افتتاحیه یازدهمین نشست رؤسای پارلمان‌های کشورهای عرب خلیج فارس در کویت تصریح کرد: عمل جمعی میان کشورهای عضو شورای همکاری‌های خلیج{فارس} تنها راه مقابله با چالش‌هاست.

 وی با بیان این که همه ما می‌دانیم که در محیطی متشنج زندگی می‌کنیم و این تهدیدی برای همه ماست، گفت: مسئولیت بزرگی بر گردن شماست و شما می‌توانید وضعیت را بهتر کنید.

گفتنی است: یازدهمین نشست رؤسای پارلمان کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس شامل عربستان، امارات، بحرین ، قطر، کویت و عمان، صبح امروز بدون حضور قطر در هتل شرایتون کویت برگزار شد.

کویت ریاست دوره کنونی شورای همکاری خلیج فارس را بر عهده دارد وامیدوار است، بتواند با برگزاری این نشست به بی‌سابقه ترین بحران در میان اعضای شورا پایان دهد.

عربستان ، امارات، بحرین ومصر در 15 خرداد 96 به بهانه حمایت قطر از تروریسم رابطه خود را با این کشور قطع کردند؛ این در حالی است که دوحه این اتهام را رد وچهار کشور مذکور را به نقض حاکمیتش متهم کرد/.

 

captcha