انگیزه شرکت در مسابقات فرهنگی و هنری در نوجوانان فراهم شود
کد خبر: 3680231
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

انگیزه شرکت در مسابقات فرهنگی و هنری در نوجوانان فراهم شود

گروه اجتماعی: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، گفت: نوجوانان امروزی گوشه گیری و سیر در فضای مجازی را بر حرکت ترجیح می‌دهند لذا کارشناسان ما باید برنامه‌هایی را ترتیب دهند که در دانش آموزان علاقه و انگیزه را برای حرکت و شرکت در مسابقات مختلف فرهنگی و هنری را ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، طاهر علمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، امروز در جلسه شورای دانش آموزی استان، گفت: نوجوانان امروزی گوشه گیری و سیر در فضای مجازی را بر حرکت ترجیح می‌دهند لذا کارشناسان ما باید برنامه‌هایی را ترتیب دهند که در دانش آموزان علاقه و انگیزه را برای حرکت و شرکت در مسابقات مختلف فرهنگی و هنری را ایجاد کنند.

وی، ادامه داد: سازمان دانش آموزی برنامه‌های متنوع و جذاب و بانشاطی دارد ولی آن طور که باید وشاید نتوانسته خود را مطرح کند و در این راستا لازم می بینم جلساتی با روسا و معاو نین پرورشی نواحی و مناطق برگزار کند.

علمی بیان کرد: نسل امروزی اکثر اوقات خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند و وجود کارشناس مسایل فضای مجازی در معاونت پرورشی احساس می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، تاکید کرد: سازمان دانش آموزی و معاونت پرورشی هم سو هستند و با در کنار هم بودن هم افزایی را سبب می‌شوند و اگر قرار باشد جزیره ای عمل کنیم هیچ گاه به اهداف تربیتی نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: همه همکاران پرورشی در مناطق باید این وحدت و انسجام را ببینند و بدانند که سازمان دانش آموزی و معاونت پرورشی برای رسیدن به یک هدف واحد تلاش می کنند.

captcha