تفاهم‌نامه اوقاف و ایرانسل در اراضی وقفی شوشتر
کد خبر: 3680396
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

تفاهم‌نامه اوقاف و ایرانسل در اراضی وقفی شوشتر

گروه اجتماعی: رئیس اوقاف شوشتر با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه این اداره با شرکت ایرانسل گفت: براساس این تفاهم نامه دو دکل مخابراتی این شرکت در اراضی موقوفی مقام حسین(ع) و بقعه براء بن مالک انصاری نصب شده که درآمد آن نصیب این دو بقعه و اراضی موقوفه آن می‌شود.

میثم نودهی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه این اداره با شرکت ایرانسل گفت: براساس این تفاهم نامه دو دکل مخابراتی این شرکت در اراضی موقوفی مقام حسین(ع) و بقعه براء بن مالک انصاری نصب شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این تفاهم‌نامه علاوه بر اینکه کیفیت ارائه خدمات مخابراتی با نصب این دو دکل به شهروندان شوشتر افزایش پیدا می‌کند، به موجب آن باعث درآمدزایی برای موقوفه هم می‌شود، چرا که در این تفاهم‌نامه مبلغ 360 میلیون ریال به صورت سالانه(5 سال) از طریق این همکاری نصیب بقاع خواهد شد.

نودهی گفت: پیش از این نذورات مردمی و درآمد این دو بقعه بسیار پایین بود و امکان انجام امور عمرانی و نوسازی آن ممکن نبود. اما با این اقدام فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی این دو بقعه گسترش می‌یابد. به همین منظور سنگ‌فرش محوطه مقام متبرکه حسین(ع) به متراژ 300 مترمربع از قبل این تفاهم نامه آغاز شده است.

captcha