زنجانی‌ها 2829 جلد کتاب به مهرانه اهدا کردند
کد خبر: 3680428
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
خاتمی:

زنجانی‌ها 2829 جلد کتاب به مهرانه اهدا کردند

گروه فرهنگی: مسئول کتابخانه انجمن مهرانه زنجان از اهدای 2829 جلد کتاب به کتابخانه این انجمن از سوی خیّران کتابخوان خبر داد.

مسعوده خاتمی، مسئول کتابخانه انجمن خیّریه مهرانه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، از اهدای 2829 جلد کتاب به کتابخانه این انجمن از سوی خیّران کتابخوان خبر داد و اظهار کرد: کتاب‌های اهدائی خیران به نام خودشان در مهرانه به ثبت می‌رسد.
 
خاتمی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمارهای استخراج شده از این میزان852 جلد کتاب در رابطه با دین و مذهبی بودند، تصریح کرد: 841 جلد کتاب‌های رمان و شعر و ادبیات، 340 جلد در حوزه کودکان و نوجوانان، 59 جلد ورزش و هنر و سرگرمی، 238 جلد کتاب در حوزه علوم اجتماعی، 39 جلد کتاب علمی و دانشگاهی، 20 جلد کتاب در رابطه با زنجان و زنجان‌شناسی، 126 جلد در حوزه سیاسی، 84 جلد کتاب روانشناسی، 11 جلد کتاب پزشکی، 52 جلد کتاب مربوط به حوزه کامپیوتر و اینترنت، 91 جلد آموزش زبان خارجه از سوی بود.
 
مسئول کتابخانه انجمن مهرانه زنجان با بیان اینکه کتاب‌های اهدائی در حال فهرست‌زنی هستند، تاکید کرد: با احتساب این آمار جدید، کتاب‌های اهداء شده به کتابخانه انجمن مهرانه از مرز 3 هزار جلد نیز خواهد گذشت.
 
خاتمی با تاکید بر اینکه احداث کتابخانه در راستای حضور قوی مهرانه در حوزه فرهنگ و ترویج کتابخوانی بوده است، گفت: با توجه به اسکان بیماران مبتلا به سرطان از سراسر کشور و روستاها و مناطق دور استان زنجان، احداث کتابخانه گامی برای پرکردن اوقات بیماران و همراهان آنها در این مرکز درمانی است.
captcha