کسب رتبه برتر توسط ووشوکاران چهارمحال در مسابقات قرآنی کشوری
کد خبر: 3680485
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کریمی خبر داد:

کسب رتبه برتر توسط ووشوکاران چهارمحال در مسابقات قرآنی کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از کسب دو مقام برتر توسط ووشوکاران استان در مسابقات سراسری قرآن کریم ووشوکاران خبر داد.

حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: نخستین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه ووشوکاران سراسر کشور با حضور ۶۰ شرکت‌کننده از ۱۵ استان به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات به همت کمیته فرهنگی فدراسیون و هیئت ووشو استان کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: در این مسابقات ورزشکاران استان‌های کرمانشاه، همدان، تهران، سمنان، خوزستان، آذربایجان غربی و شرقی، قزوین، چهارمحال و بختیاری، البرز، سیستان و بلوچستان، کردستان، قم و اصفهان باهم به رقابت پرداختند.
کریمی افزود: در رشته حفظ شایان موسوی از آذربایجان شرقی، سید جواد اصلاحی از سمنان، سید محمدحسین میری از تهران، علیرضا صداقتی از سمنان، محمدمهدی وریرنار از کرمانشاه، امیر باقری از تهران، محمد ذوالفقاری از سمنان، میثم امیدیان دهکردی از چهارمحال و بختیاری و محمدحسین صباغیان قروشانی از اصفهان حائز رتبه شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در رشته ترتیل مسلم عالی از کرمانشاه، صادق حیدری سورشجانی از چهارمحال و بختیاری، محسن خطیبی شریفه از سمنان و در رشته قرائت جواد ایجادی از کرمانشاه، محمدباقر بقاء از سمنان و یاسین آزاد از قزوین حائز رتبه شدند.
وی بابیان اینکه صادق حیدری و میثم امیدیان به‌عنوان نمایندگان استان در نخستین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ووشوکاران سراسر کشور شرکت کردند، تصریح کرد: نمایندگان استان توانستند دو مقام دومی در رشته‌های قرائت ترتیل و حفظ پنج جزء کسب کنند.

captcha