پیام انقلاب اسلامی به نسل جدید تبیین شود
کد خبر: 3680646
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

پیام انقلاب اسلامی به نسل جدید تبیین شود

گروه اجتماعی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن و زحمات و تلاش‌های مدبرانه امام راحل در طول سال‌ها مبارزه علیه طاغوت دانست و گفت: لازم است پیام این انقلاب مردمی به بهترین شکل ممکن به نسل جدید که انقلاب را لمس نکرده‌اند به خوبی و با منطق و استدلال‌های درست، تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امروز در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی ستاد دهه فجر استان، تبیین اندیشه‌های امام راحل و منویات مقام رهبری را از ویژگی‌های مهم برنامه‌های ستاد دهه فجر استان برشمرد و گفت: این برنامه‌ها باید بیان کننده عزت، اقتدار و امنیت کشور باشد که تمامی آنها را مدیون امام خمینی (ره) و خون شهدا هستیم.
وی، نا امیدسازی مردم نسبت به انقلاب اسلامی را از جمله نقشه‌های شوم دشمنان علیه نظام اسلامی بیان کرد و یادآور شد: باید با اجرای برنامه های دقیق و پویا امیدآفرینی را در بین اقشار مختلف مردم همراه با غرور ملی و ایجاد امید نسبت به آینده را زنده کرد که برای تحقق آن بصریت افزائی جزو ضرورت‌ها می باشد، چرا که بدون بصیرت و دشمن شناسی، تبیین دسیسه‌های دشمنان میسر نخواهد شد.
حجت‌الاسلام تقی زاده، ادامه داد: محور اصلی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باید مردم باشد و حرکت منسجمی در این زمینه صورت گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن و زحمات و تلاش‌های مدبرانه امام راحل در طول سال‌ها مبارزه علیه طاغوت دانست که لازم است پیام این انقلاب مردمی به بهترین شکل ممکن به نسل جدید که انقلاب را لمس نکرده اند به خوبی و با منطق و استدلال‌های درست، تبیین و تشریح شود.

captcha