بهره‌برداری از بیمارستان 361 تخت‌خوابی ایلام تا پایان سال مالی 1397
کد خبر: 3680658
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
علیزاده خبر داد:

بهره‌برداری از بیمارستان 361 تخت‌خوابی ایلام تا پایان سال مالی 1397

گروه اجتماعی: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت ساخت بیمارستان 361 تختخوابی ایلام در غرب کشور، گفت: این پروژه تا پایان سال مالی 97 به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از ایسنا، محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی، امروز در جریان بازدید از پروژه بیمارستان 361 تختخوابی ایلام با بیان اینکه این پروژه 64 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: این سایت بزرگ آموزشی درمانی می‌تواند در غرب کشور موثر باشد چرا که ایلام به عنوان یک شاهراه در غرب کشور  با توجه به حجم ترددها با کشور عراق نقش بسیار مهمی دارد.
وی افزود: در نظر گرفتن شرایط ویژه استان ایلام و میزان تردد از مرز بین‌المللی مهران در ایام اربعین حسینی و همچنین تردد روزانه از این مرز در سایر ایام سال و توجه به بحث توریسم درمانی باعث شد که با تجدید نظر در روند اجرای این پروژه، تغییراتی در جهت افزایش ظرفیت اورژانس و بیشتر کردن استانداردها در این مهم صورت گیرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه این بیمارستان می‌تواند نقش بسیار مهمی در آموزش و درمان داشته باشد، اضافه کرد: بیمارستان 361 تختخوابی ایلام دارای 9 اتاق عمل، 45 اتاق مراقبت‌های ویژه و 33 تخت اورژانس است.
علیزاده با بیان اینکه این بیمارستان قطب بزرگ آموزشی درمانی برای غرب کشور خواهد شد، ادامه داد: بیمارستان 361 تختخوابی ایلام جزء بیمارستان‌های بزرگ کشور خواهد بود که امیدواریم تا پایان سال مالی 97 به اتمام خواهد رسید.
وی عنوان کرد: امسال برای تکمیل این پروژه 25 میلیارد تومان اعتبار منظور شده بود که تاکنون 50 درصد تخصیص گرفته‌ایم که در صورت تکمیل و اتمام نقش حیاتی برای استان دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی کیفیت روند اجرای پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حوزه اعتبارات برای این پروژه در سال آینده قدم‌های مهمی برداشته شده که باعث تسریع در روند اجرایی آن خواهد شد.
علیزاده در پایان با امکانات جانبی و ضروری برای این بیمارستان اشاره و عنوان کرد: در نظر گرفتن مکان مناسب برای احداث پارکینگ و جانمایی محل استقرار بالگرد اورژانس هوایی از نکات حائز اهمیت این پروژه است که باید به درستی اجرا شود و نباید فراموش کرد که هماهنگی بسیار خوبی بین تیم مدیریتی استان ایلام برای اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه وجود دارد.
captcha