نقش آفرینی ایلات و عشایر استان در حماسه فتح میمک
کد خبر: 3680674
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
شاکرمی عنوان کرد:

نقش آفرینی ایلات و عشایر استان در حماسه فتح میمک

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ایلات و عشایر استان در یک حرکت شجاعانه در مقابل رژیم بعث ایستادند و نقش قابل‌ توجهی در فتح میمک داشتند .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، سرهنگ جمال شاکرمی، جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، امروز در یادواره عملیات آزادسازی میمک در مسجد جامع شهر ایلام اظهار کرد: شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای دفاع از کشور و دین مبین اسلام از خود جانفشانی و ایثار نشان دادند و با گذشتن از جان‌ عزیز حماسه و غرور خلق کردند و امروز اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهداست .
شاکرمی با بیان اینکه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی و عشایر استان ایلام نقش مهمی در عملیات آزادسازی میمک ایفا کردند، افزود: امروز نیز مردم ایران اسلامی و به‌ویژه استان قهرمان‌پرور ایلام برای دست یافتن به قله‌های پیشرفت، توسعه و معنویت، در همه صحنه‌های انقلاب حضور گسترده دارند .
وی با بیان اینکه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی و عشایر استان ایلام نقش مهمی در پیروزی در عملیات میمک ایفا کردند، اضافه کرد: امروز نیز مردم ایران اسلامی و به‌ویژه استان قهرمان‌پرور ایلام برای دست یافتن به قله‌های پیشرفت، توسعه و معنویت، در همه صحنه‌های انقلاب حضور گسترده دارند .
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین‌(ع) استان ایلام، تصریح کرد: نقش ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و به ویژه حضور تاثیرگذار عشایر قهرمان ایلام بخصوص ایل خزل در عملیات میمک که اولین عملیات آفندی جنگ بود، بر کسی پوشیده نیست، ایلات و عشایر استان در یک حرکت شجاعانه در مقابل رژیم بعث ایستادند و نقش قابل‌ توجهی در میمک داشتند .
شاکرمی ادامه داد: دشمنان نقش مردم و عشایر را در کنار ارتش و سپاه در شب‌های سرد میمک و قلاویزان دیده‌اند و با ورود نیروهای مردمی به جنگ، سرنوشت نبرد تغییر کرد و دشمنان در برابر این عظمت و حضور مردم شکست خوردند .
captcha