انتصاب «حجت‌الاسلام مقامی‌» به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی حوزه علمیه خراسان
کد خبر: 3680836
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

انتصاب «حجت‌الاسلام مقامی‌» به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی حوزه علمیه خراسان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر حوزه علمیه خراسان در حکمی حجت‌الاسلام مهدی مقامی را به عنوان سرپرست معاونت «فرهنگی، اجتماعی، سیاسی» این حوزه معرفی کرد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، مدیر حوزه علمیه خراسان در حکمی حجت‌الاسلام مهدی مقامی را به‌عنوان سرپرست معاونت «فرهنگی، اجتماعی، سیاسی» این حوزه معرفی کرد.
متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مقامی (زید عزه)
سلام علیکم
حوزه علمیه خراسان یکی از پربارترین مراکز علمی تشیع و مهد پرورش بزرگان نام آور در دانش های اسلامی، طی قرن های مختلف بوده، که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) از رشد چشمگیری برخوردار گردید. صیانت و حفظ این میراث گرانبها، نیازمند تلاشی مضاعف و شکوفایی آن، به مدیریتی عالم، جامع و دلسوز نیاز دارد.بدین لحاظ وبا نظر به توانمندی علمی، حسن تجربه و برخورداری جنابعالی از صلاحیت های لازم، شما را به عنوان سرپرست معاونت «فرهنگی، اجتماعی، سیاسی» حوزه علمیه خراسان از تاریخ 96/10/18 منصوب می‌نمایم.
امید است در پرتو الطاف الهی، توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج)و با الهام از رهنمود های مقام معظم رهبری، ضمن استفاده از ظرفیت‌های بالای معنوی، تربیتی، آموزشی و توانمندی های موجود حوزه علمیه خراسان و با برنامه‌ریزی دقیق بتوانید زمینه رشد و پرورش جوانان متدین، فاضل وانقلابی را در راستای اهداف تحولی حوزه علمیه و اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ و معارف اسلامی فراهم سازید.
ضمنا از تلاش‌های حجة الاسلام والمسلمین علی اکبر نوایی در مدت تصدی این معاونت تشکر کرده و آرزوی توفیق روز‌افزون را برای ایشان دارم.
دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم».

سید مصباح عاملی
مدیر حوزه علمیه خراسان

captcha