مبارزه با استکبار هدف اصلی انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3680887
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

مبارزه با استکبار هدف اصلی انقلاب اسلامی است

گروه سیاسی: استاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مفهوم استکبارستیزی از کلیدی‌ترین مفاهیم موجود در گفتمان انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام عباس دهقان، استاد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، با بیان اینکه استکبارستیزی مفهومی کلیدی در گفتمان انقلاب است، گفت: طی سال‌های بعد از انقلاب دشمنان توطئه‌های مختلفی برعلیه ملت ایران ترتیب دادند اما با مقاومت مردم، انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه داد.
وی افزود: جهان استکبار هرآنچه که از دستش برآمده برعلیه ملت ایران انجام داده است و با وجود تمام کارشکنی‌ها و دشمنی استکبار، انقلاب اسلامی با قدرت در مسیر تحقق اهداف خود حرکت می‌کند.
آمریکا با استقلال و پیشرفت ایران مشکل دارد
استاد دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به خوی شرارت آمریکا که در دولت جدید این کشور کاملاً پیداست، اظهار کرد: رسالت انقلاب اسلامی مبارزه با هر قدرت استکباری است و با وجود تمام نقشه‌های خباثت‌آمیز علیه ملت ایران، انقلاب اسلامی با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.
حجت‌الاسلام دهقان تصریح کرد: این نکته ثابت شده است که آمریکا با استقلال و پیشرفت ایران مشکل دارد.
وی درادامه گفت: انقلاب اسلامی فرزندانی را تربیت کرده که برای دفاع از آرمان‌هایش در خط سرخ شهادت و در امتداد محور مقاومت در حرکت‌اند.
استاد دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امروز ایران اسلامی به سبب ایثار و جان‌فشانی شهدا در مسیری پر افتخار به راه خود ادامه می‌دهد.
حجت‌الاسلام دهقان تصریح کرد: استقلال ایران اسلامی بزرگترین دلیل دشمنی جهان استکبار علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی در پایان اظهار کرد: رسالت ما دفاع و حفظ ارزش‌های اسلامی است که این امر موجب درهم شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی خواهد شد.

captcha