آغاز پذیرش جامعة الزهراء(س) / افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت
کد خبر: 3680934
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

آغاز پذیرش جامعة الزهراء(س) / افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر سنجش و پذیرش جامعة الزهراء(س) با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی پذیرش طلبه گفت: پذیرش از ۱۹ دی آغاز شده و تا ۱۲ بهمن ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی‌فر، امروز ۲۰ دی در نشستی خبری گفت: پذیرش طلبه در سه سطوح دو، سه و چهار انجام و آزمون نیز ۳۱ فروردین ماه در تمامی استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حافظان کل قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه از آزمون ورودی معاف هستند همچنین حافظان نصف قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه و نفرات برتر المیپاد‌های علمی و خانواده شهدا و ایثارگران از امتیازاتی برخوردار خواهند شد.

عمرانی فر با بیان اینکه ۴۷ رشته در الزهرا تدریس می‌شود بیان کرد: شش رشته به صورت حضوری در مقطع دکتری است که از جمله می‌توان به تفسیر تطبیقی، علوم و معارف قرآن، فقه خانواده، کلام اسلامی و ... اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش بناست ۲۰ درصد افزایش در سال جاری داشته باشد گفت: در سال قبل، هشت هزار و صد نفر پذیرش داشتیم که ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیر سنجش و پذیرش الزهراء (س) افزود: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به نشانی jz.ac. ir و یا paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

captcha