قول مساعد حمایت حقوقی و تثبیت جایگاه مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3680977
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
رجبی بیان کرد:

قول مساعد حمایت حقوقی و تثبیت جایگاه مؤسسات قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) تهران گفت: طی نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات قرآنی از سوی معاونت قرآن و عترت ارشاد مقرر شد جایگاه مؤسسات قرآنی تثبیت و از آنها حمایت حقوقی شود.

حاتم رجبی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در خصوص هم‌اندیشی مدیران مؤسسات قرآنی که 18 دی‌ماه در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه به نظر می‌رسید که مسئولان آشنایی کاملی با تشکل‌های قرآنی نداشتند و نیازمند جلسات تکمیلی دیگری نیز هست که امید داریم این جلسات ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به قول‌های مساعدی که طی این جلسه داده شد، عنوان کرد: طی صحبت‌هایی که از سوی عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت ارشاد بیان شد، مقرر شد جایگاه مؤسسات قرآنی تثبیت و از آنها حمایت حقوقی شود.
رجبی بیان کرد: همچنین سخنران دیگر این جلسه مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات نیز قول مساعد در زمینه برپایی آزمون‌های به صورت متمرکز داد تا گواهینامه‌هایی که به افراد حائز حد نصاب داده می‌شود دارای اعتبار باشد.
وی ادامه داد: طی این جلسه وقتی نیز برای استماع نقد و نظرات مدیران مؤسسات اختصاص داده و به برخی از آنها نیز بعضاً پاسخ‌های مثبتی داده شد.
رجبی از اینکه زمان اطلاع‌رسانی برای حضور در این مراسم از طریق پیامک و تنها چند روز مانده به این همایش انجام گرفت، ابراز گلایه کرد.

captcha