آرامش امروز جامعه مدیون ایثارگری جانبازان است/ لزوم بازديد مديران از مراكز نگه‌داری و درمان جانبازان
کد خبر: 3680981
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
تبادار:

آرامش امروز جامعه مدیون ایثارگری جانبازان است/ لزوم بازديد مديران از مراكز نگه‌داری و درمان جانبازان

گروه اجتماعی: استاندار فارس با بیان اینکه آرامش امروز جامعه مدیون ایثارگری جانبازان است، بر لزوم بازدید مدیران و مسئولان از مراكز نگه‌داری و درمان جانبازان تأكید كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس در حاشیه بازدید از بیمارستان جنت كه ویژه نگه‌داری و درمان جانبازان اعصاب و روان است، با بیان اینکه آرامش امروز جامعه مدیون ایثارگری جانبازان است، گفت: عظمتی که در نگاه و کلام تک تک جانبازان بستری در بیمارستان جنت شاهد بودیم برای مسئولان و همه آحاد مردم درس بزرگی به شمار می‌رود.
وی افزود: در برابر عظمت جانبازان بستری در این بیمارستان، نمی‌توان سخنی بر زبان آورد و باید در برابر آن‌ها سر تعظیم و خشوع فرو بیاوریم.
تبادار افزود: بازدید از این مراكز و دیدار با جانبازان، وظیفه و تكلیف مدیران بوده و تلنگری به مسئولان و همه آحاد جامعه است كه فراموش نكنند چه كسانی برای سربلندی كشور و نظام جانفشانی كرده و هزینه‌های سنگینی پرداخت كرده‌اند.
استاندار فارس همچنین تأكید كرد: جانبازانی كه در این مركز نگه‌داری می‌شوند، شهدای زنده هستند و باید همواره مورد تكریم و توجه قرار داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تقدیر از همه كسانی كه در زمینه خدمات‌رسانی به جانبازان اعصاب و روان تلاش می‌كنند و زمینه آسایش آن‌ها را در ابعاد مختلف زندگی و درمان فراهم می‌سازند، گفت: امیدواریم بتوانیم برخی مشكلات و مسائل این جانبازان را به ویژه در زمینه نگهداری از آنان و فراهم كردن شرایط درمان و رفاه آن‌ها رفع كنیم.

captcha