نظارت جدی‌تر بر فعاليت واحدهای نانوايی در یزد
کد خبر: 3681050
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

نظارت جدی‌تر بر فعاليت واحدهای نانوايی در یزد

گروه اجتماعی: معاون برنامه ريزی، اداری و مالی فرماندار يزد گفت: نظارت بر واحدهای نانوایی همانند سایر کالاها البته با توجه و تأکید بیشتر بايد توسط بازرسان مرتبط انجام شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مهدی حاج حیدری، معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرماندار يزد به همراه نمايندگان مركز بهداشت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزيرات حكومتي، اداره كل غله و خدمات بازرگاني و اتحاديه صنف نانوايان به صورت سرزده از تعدادي از واحدهاي خبازي سطح شهر يزد بازديد نمود.
حاج حيدري در حاشيه اين بازديد با اشاره به فعاليت نزديك به 650 واحد نانوايي در سطح شهرستان اظهار کرد: نظارت بر نحوه عملكرد واحدهاي نانوايي يكي از موضوعاتي است كه در چند ماه گذشته با جديت اجرايي شده و خواستار اين هستيم اين روند توسط بازرسان دستگاه هاي اجرايي مرتبط نيز در آينده ادامه داشته باشد.
معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرماندار يزد با تأكيد به اينكه با واحدهای خبازی متخلف به صورت قانوني برخورد خواهد شد گفت: مردم مي توانند تخلفات را با شماره تلفن 124 در رابطه با قیمت نان و ساير موارد اعلام نمايند.
وي تصريح كرد: درجريان بازديدهاي صورت گرفته از نانوايي ها ساعت و زمان پخت نانوايي ها، ‌وزن چانه،‌ قيمت،‌ كيفيت نان و به ويژه وضعيت بهداشتي مورد نظارت و توجه قرار گرفته است.
معاون فرماندار يزد ادامه با بيان اينكه به دلیل ذائقه های مختلف، تنوع در تولید نان به عنوان یک ضرورت است افزود: ناني كه توسط واحدهاي خبازي توليد و عرضه مي شود بايد مورد طبع و ذائقه مردم باشد ضمن اينكه در تهيه آن بايد تمامي نكات بهداشتي نيز در نظر گرفته شود.
حاج حيدري گفت: نان بعنوان غذاي غالب مردم نقش اساسی در سبد خانوار دارد لذا یکی از ابتدایی ترین حقوق شهروندی استفاده از نان با کیفیت است که در این خصوص، متصدیان نانوایی ها باید جدیت و تلاش بیشتری داشته باشند.

captcha