توجه ویژه در آذربایجان غربی برای جذب بازماندگان از تحصیل در دوره اول متوسطه
کد خبر: 3681137
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
اردشیر سیاح :

توجه ویژه در آذربایجان غربی برای جذب بازماندگان از تحصیل در دوره اول متوسطه

گروه اجتماعی: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: دوره اول متوسطه نقش مهمی در هدایت تحصیلی و آینده شغلی دانش آموزان دارد بنابراین باید اهتمام ویژه ای برای جذب بازماندگان از تحصیل در این دوره تحصیلی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی امروز 21 دی ماه اردشیر سیدسیاح سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان دوره اول متوسطه استان که در محل سالن جلسات مرکز رفاهی فرهنگیان ارومیه برگزار شد، با تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای کارآمد و مجرب در دوره اول متوسطه اظهار کرد: دوره اول متوسطه نقش مهمی در هدایت تحصیلی و آینده شغلی دانش آموزان دارد لذا باید اهتمام ویژه ای برای جذب بازماندگان از تحصیل در این دوره تحصیلی داشته باشیم.

وی اهتمام ویژه برای جذب بازماندگان از تحصیل در دوره اول متوسطه را خواستار شد و افزود: باید حضور کلیه دانش اموزان دوره اول متوسطه در جشنواره نوجوان خوارزی در دستور کار قرار گیرد.

سیدسیاح تصریح کرد: بمنظور آشنایی با نحوه تدوین برنامه عملیاتی، یک دوره 16 ساعته برای کلیه مدیران و معاونین مدارس متوسطه استان در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: همکاری کارشناسان و مشاوران دوره اول و دوم متوسطه جهت هدایت تحصیلی مطلوب دانش اموزی و توسعه متوان رشته های تحصیلی بسیار راهگشاست.

به گزارش ایکنا؛ در این گردهمایی گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان دوره اول متوسطه استان در خصوص مسائل و مشکلات این حوزه بحث و تبادل نظر کردند.

 

captcha