آغاز پنجمین دوره مسابقات قرآن ناجا شمال غرب کشور در تبریز
کد خبر: 3681153
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

آغاز پنجمین دوره مسابقات قرآن ناجا شمال غرب کشور در تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی: پنجمین دوره مسابقات قرآن ناجای منطقه شمال غرب کشور، امروز با حضور 87 شرکت کننده در تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، پنجمین دوره مسابقات قرآن ناجای منطقه شمال غرب کشور، امروز با حضور 87 شرکت کننده در تبریز آغاز به کار کرد.

سردارمحسن حسن خانی، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، در در این مراسم، با اشاره به اینکه امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم که این امنیت حاصل خون شهدا و پایداری جانبازان و رزمندگان است، گفت: به برکت فرهنگ قرآنی و مجاهدت جوانان و مردم عزیز امروز در همه ایران شاهد امنیت پایدار هستیم.

وی ادامه داد: نظام و حکومتی که در سایه سار آن زندگی می کنیم مبتی بر ولایت فقیه است و ولایت فقیه نشات گرفته از پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) است.

سردار حسن خانی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و امنیت کشور راحت به دست نیامده بلکه ما بسیار هزینه کردیم که امروز توانستیم در کمال آرامش و امنیت جلسات مذهبی و قرآنی برگزار کنیم، این انقلاب امانتی است که شهدا و جانبازان و خانواده شهدا به ما سپرده اند و ما وظیفه داریم در حفظ آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن به ارزش‌های انقلاب، افزود: این امنیت به برکت لطف خدا و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بدست آمده و باید هوشیار باشیم و بهانه به دست دشمن ندهیم تا با تهاجم و شبیخون فرهنگی بتواند فرهنگ ایران اسلامی اصیل را از دست ما بگیرند و بی بند و باری را ترویج دهد و زمینه ایجاد نا امنی را در جامعه فراهم کند.

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، نیز در این مراسم گفت: در این رقابت یک روزه 55 پایور مرد و 32 پایور زن از خانواده های کارکنان نیروی انتظامی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان حضور دارند.

وی، افزود : شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته‌های اذان، ترتیل، تحقیق، حفظ، قرائت و درک مفاهیم سطح 1 و 2 با هم به رقابت خواهند پرداخت و نفرات اول تا سوم هر رشته هم به مسابقات قرآنی سراسری ناجا که بهار 97 برگزار می شود راه خواهند یافت.

captcha