رسانه‌ها با رصد مسائل روز، راهکارهای کارشناسی ارائه کنند
کد خبر: 3681158
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

رسانه‌ها با رصد مسائل روز، راهکارهای کارشناسی ارائه کنند

گروه اجتماعی: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: رسانه‌ها باید مسائل روز را رصد کرده و راهکارهای کارشناسی را در حوزه‌های مختلف ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، رحیم شهرتی‌فر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در بازدید از دفتر روزنامه امین در تبریز، با اشاره به سنت حسنه ارائه گزارش 100 روزه از سوی رئیس‌جمهور، گفت: استاندار آذربایجان‌شرقی هم اخیراً گزارش عملکرد مدیریت استان در 100 روز نخست را ارائه کردند و بنده هم تصمیم گرفتم به این مناسبت دیدارهایی با اصحاب مطبوعات استان داشته باشم.

وی اظهار داشت: البته بحث ما تنها گزارش عملکرد 100 روزه نبوده و تحلیل و رصد مسائل روز و اتفاقاتی که اخیراً در نقاط مختلف کشور افتاده بود جزو گفت‌وگوهای ما با اصحاب رسانه به شمار می‌رود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: برای دریافت نقایص و کاستی‌های موجود در جامعه حلقه اتصال مورد اعتماد بین مردم و مسئولان رسانه‌ها هستند که می‌توانند خواسته‌های مردم را بیان کند.

شهرتی فر تأکید کرد: اعتقاد داریم اصلاحات یک امر تدریجی است، اما نباید سرعت کندی داشته باشد، هر کس باید به وظیفه خود عمل کند چراکه در قبال جامعه مسئول هستیم.

وی بیان کرد: امروز در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد که باید احصا شود، امروزه تغییرات ملموس فرهنگی و اجتماعی در جامعه روی می‌دهد که این مسائل باید به‌صورت اساسی بررسی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی  بابیان اینکه باید خواسته‌ها و نیازها را احصا کرده و در جلسات به دنبال درمان آنها باشیم،خاطرنشان کرد: در این راستا رسانه‌ها می‌توانند مشکلات موجود در جامعه را به ما انتقال دهند، البته اعتماد مردم به رسانه زمانی تداوم می‌یابد که رسانه واقعاً تریبون نظر و خواسته مردم و بازتاب‌دهنده آن باشد.

 

captcha