استانداران اولویت‌های استانی را ارزیابی کنند
کد خبر: 3681164
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

استانداران اولویت‌های استانی را ارزیابی کنند

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس هیئت بازرسی وزارت کشور با تاکید بر اینکه از همه وزیران خواسته شده برش استانی اولویت‌های توسعه استانها را تهیه و ارسال کنند، اظهار کرد: استانداران اولویت‌های استانی را ارزیابی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، وجه الله خدمتگزار، امروز۲۱دی‌ماه، در شورای اداری خراسان‌جنوبی، گفت: بنا بر مسئولیتی که در وزارت کشور داریم خود را وظیفه مند می دانیم که مشکلات استان را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه مردم خراسان‌جنوبی در تمامی صحنه های انقلاب و کشور حضور پر رنگی دارند و شایسته خدمت هستند، افزود: برای اولین بار رئیس جمهوری فعلی در احکامی که به وزرا صادر کردند پیوستی ارسال که در آن اولویت های اختصاصی و عمومی لحاظ شده است.

رئیس هیئت بازرسی وزارت کشور گفت: در همه دستگاه های اجرایی تاکید ریاست جمهوری لحاظ شده و ما نیز در وزارت کشور علاوه بر حوزه اقتصاد در زمینه های امنیت پایدار داخلی، توسعه و مشارکت سیاسی، هماهنگی امور اجتماعی و توسعه شهری و روستایی را مورد تاکید قرار داده‌ایم.

خدمتگزار با بیان اینکه از همه وزرا خواسته شده که با برش استانی اولویت های اختصاصی و عمومی در جهت توسعه استان ها را تهیه و ارسال کنند، اظهار کرد: استانداران به عنوان عالی ترین مقام ها و مجری سیاست های دولت باید بتوانند مباحث اولویت دار استان را ارزیابی کنند.

استاندار سابق خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی حتما با دستگاه بالا دستی و وزارت خانه خود در ارتباط باشند، یادآور شد: برش استانی را باید هر وزارت خانه تهیه کند و به استان تحویل دهد تا مدیران ببینند در طول خدمت چه محورهایی در استان لحاظ شده است.

captcha