بسیجیان، مانع تحقق اهداف دشمنان شدند
کد خبر: 3681228
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

بسیجیان، مانع تحقق اهداف دشمنان شدند

گروه سیاست و اقتصاد: جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان نسل دوم و سوم انقلاب با حضور به موقع خود در صحنه، اجازه ندادند که آشوبگران و دشمنان به اهداف خود دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، سردار علی فضلی، جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم بزرگداشت شهدای عرفه، گرامیداشت شهدای عملیات کربلای5 و هفتمین روز شهادت شهید سجاد شاهسنایی که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در 40 سال گذشته، همواره شاهد توطئه‌ها و تحرکات دشمن علیه انقلاب اسلامی بوده‌‎ایم، زیرا پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری جمهوری اسلامی باعث شد که حضور و نفوذ سیاسی آن‌ها در منطقه از بین برود.

وی افزود: امام خمینی (ره) در همان روزهای نخستین جنگ، فرمودند از آمریکا به عنوان دشمن اصلی غافل نشوید، امروز نیز مقام معظم رهبری همواره توصیه می‌کنند که از آمریکا نباید غافل شد.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت و دستاوردهای عملیات کربلای 5، اظهار کرد: در عملیلات کربلای 5، همه رزمندگان و فرماندهان از جمله شهید خرازی و شهید کاظمی با شور و شعفی خاص وارد عملیات شده بودند. 85 درصد از رزمندگان این عملیات نیز، بسیجیان بودند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: مردم مطالباتی در زمینه اقتصادی نظیر گرانی، بیکاری و تورم داشتند، اما دشمنان از این فرصت سوء استفاده کرده و شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و به مقدسات و اماکن مذهبی توهین و هتک حرمت کردند و پرچم کشور را آتش زدند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بسیجیان نسل دوم و سوم انقلاب با حضور به موقع خود در صحنه، اجازه ندادند که آشوبگران و دشمنان به اهداف خود دست پیدا کنند.

سردار فضلی با اشاره به شهادت سجاد شاهسنایی، ادامه داد: در مقابله با آشوبگران، بسیجیان مجروح، مصدوم و شهید دادند، اما همین بسیجیان از باورهای خود غفلت نکردند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان در مقاطع مختلف و از جمله حوادث اخیر سعی کردند با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی مجازی و ماهواره‌ای افکار جوانان ما را تغییر دهند، اما آن‌ها نه تنها به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نکردند، بلکه در این میان جوانانی نظیر شهید حججی‌ها و شهید شاهسنایی‌ها خود را نشان دادند که حتی حاضر شدند برای دفاع از ارزش‌های انقلاب سینه سپر کنند.

captcha