اجرای نماینده ایران در مسابقات قرآن سودان
کد خبر: 3681239
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
امروز صورت می گیرد؛

اجرای نماینده ایران در مسابقات قرآن سودان

گروه مسابقات: نماینده کشورمان در نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور سودان امروز، 22 دی ماه رقابت خود در مرحله اصلی این مسابقات را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدرسول تکبیری، حافظ کل قرآن و نماینده کشورمان در نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور سودان، امروز جمعه 22 دی ماه اجرای خود در مرحله اصلی این مسابقات را انجام و به سوالات هیئت داوران پاسخ می‌دهد.
بر همین اساس این مسابقات در مرحله مقدماتی از روز یکشنبه 17 دی‌ماه آغاز شده و روز شنبه نیز به پایان خواهد رسید. نماینده کشورمان روز سه شنبه 19 دی ماه با موفقیت مرحله مقدماتی این مسابقات را پشت سر گذاشت.
این مسابقات با حضور ۷۱ شرکت‌کننده از کشورهای مختلف در مکان جمعیت قرآن کریم سودان برگزار می‌شود. امتیازدهی به شرکت‌کنندگان در این دوره شامل ۷۰ درصد حسن حفظ، ۲۰ درصد رعایت تجوید، ۵ درصد مربوط به فهم معانی قرآن و ۵ درصد مربوط به حُسن صوت است و در صورت هرگونه اشتباه نمره منفی لحاظ خواهد شد.
بر اساس برنامه اعلام شده مراسم اختتامیه این مسابقات روز شنبه، 23 دی ماه با حضور رئیس جمهور سودان برگزار خواهد شد. در این مراسم نفرات برتر این مسابقات معرفی می‌شوند.

captcha