تربیت فرزندان براساس موازین دینی از دستوارت اسلام است
کد خبر: 3681252
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

تربیت فرزندان براساس موازین دینی از دستوارت اسلام است

گروه سیاسی: امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه پدران و مادران در مقابل رفتار فرزندان خود مسئولیت دارند، گفت: در این راستا تربیت فرزندان بر اساس موازین دینی و الهی از دستورات دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 22 دی ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه دین اسلام تربیت دینی فرزندان را برعهده والدین گذاشته است، اظهار کرد: تربیت فرزندان یکی از وظایف اصلی والدین از دیدگاه دین مبین اسلام است که نباید هیچگاه فراموش شود.
وی افزود: تربیت صحیح فرد در خانواده موجبات سلامت اجتماعی را فراهم می‌کند و در نتیجه جامعه‌ای بدور از هر گونه آسیب را خواهیم داشت.
امام جمعه سنندج با اعلام اینکه پدران و مادران در مقابل رفتار فرزندان خود مسئولیت دارند، بیان کرد: در این راستا تربیت فرزندان بر اساس موازین دینی و الهی از دستورات دین مبین اسلام است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه جدید آمریکا مبنی بر انتقال سفارت خود به بیت المقدس عنوان کرد: مسلمانان باید با اتحاد و همبستگی بین خود در مقابل این توطئه آمریکا ایستادگی کرده و اجازه رسیدن دشمن به هدفش را ندهند.
امام جمعه سنندج یادآور شد: مسلمانان باید علیه دسیسه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس متحد و هم‍صدا شوند و اجازه ندهند دشمن موجب جدایی بین ملت‌های مسلمان شود.

captcha