دوره مفاهیم قرآن در موسسه مشکوة زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3681473
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
حسنلو:

دوره مفاهیم قرآن در موسسه مشکوة زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه قرآنی مشکوة گفت: با هدف آمادگی برای حضور در مسابقات قرآن، دوره مفاهیم قرآن در موسسه مشکوة زنجان برگزار می‌شود.

رباب حسنلو، مدیر موسسه قرآنی مشکوة در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: این موسسه یکی از مجریان ثبت‌نام شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم است که تاکنون استقبال خوبی به‌ویژه از سوی مادران و بانوان خانه‌دار در این مسابقه صورت گرفته است.
 
حسنلو با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این آزمون قرآنی هم‌زمان با سراسر کشور از ١٨ آذرماه آغاز شده و تا 30دی ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از مفاد این آزمون ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است و کتاب «فهم زبان قرآن» برای آن معرفی شده، جهت آمادگی متسابقین، دوره مفاهیم برای شرکت‌کنندگان به صورت رایگان در این موسسه برگزار خواهد شد.
 
مدیر موسسه قرآنی مشکوة زنجان تاکید کرد: شاید عده‌ای با هدف سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت در مسابقات شرکت کنند، ولی همین گامی برای ورود به دنیای قرآنی است و باید تلاش کرد تا این ارتباط ایجاد شده، حفظ شود.
 
حسنلو گفت: کسب مقام و رتبه اگر همراه با عمل به دستورات آیات نورانی وحی نباشد قطعا در زندگی روزمره تاثیرگذار نخواهد بود و نمی‌توان به پیامدهای تربیتی این کتاب الهی رسید.
 
یادآور می‌شود موسسه قرآنی مشکوة زنجان از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در شهرک انديشه- خيابان 16 متری پرديس-پرديس هفتم فعالیت دارد.
captcha