توزیع 400 جلد قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3681492
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

توزیع 400 جلد قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

کانون خبرنگاران نبأ: سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از توزیع 400 جلد قرآن کریم به همت سازمان دارالقرآن الکریم کشور در استان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محسن تقی‌پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: قرآن کریم سراسر نور است و روش درست زیستن را به افراد می‌آموزد و تضمین‌کننده سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ است.
وی آرامش و شیوه برخورد با مشکلات زندگی را از تأثیرات قرآن در زندگی برشمرد و افزود: به هر میزان انسان دستورات قرآن را در زندگی کاربردی کند به همان میزان به موفقیت و آرامش بیشتری دست پیدا می‌کند.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به برگزاری محافل قرآنی همزمان با ایام دهه فجر، گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری محافل انس با قرآن ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی در بین مردم است.
تقی‌پور عنوان کرد: برای تحقق این هدف به همت سازمان دارالقرآن الکریم کشور 400 جلد قرآن کریم در بین مناطق 9 گانه استان توزیع شد.
وی با اشاره به اقدام خیرین قرآنی، یادآور شد: 200 جلد قرآن نیز به همت خیرین قرآنی در شهرستان سامان بین مراکز و مؤسسات قرآنی توزیع شد.

captcha