کارگاه آموزشی «نماز و خانواده» در شاهرود برپا شد
کد خبر: 3681495
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

کارگاه آموزشی «نماز و خانواده» در شاهرود برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کارگاه آموزشی نماز و خانواده از سوی مؤسسه قرآنی بین‌الحرمین شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمد ابراهیمی، مدیرمؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود‌ با تأکید بر این‌که هنوز هم نهاد خانواده تأثیرگذارترین نهاد در جامعه است، گفت: اگر می‌خواهیم فرزندان ما نمازخوان باشند، باید خود ما به مسئله نماز اهمیت دهیم و آن را بزرگ بشماریم.

وی در کارگاه آموزشی نماز و خانواده که در دارالقرآن امام حسن مجتبی‌(ع) برگزار شد با بیان این که سبک زندگی ما در زندگی ما نمود پیدا می‌کند، اظهار کرد: نماز نماد و نشانه‌ای در زندگی ما و یکی از سبک‌های زندگی اسلامی است.

ابراهیمی با اشاره به این‌که همگان به این امر آگاه هستند که نماز ما را از بسیاری از بدی‌ها دور می‌کند و به سوی حق تعالی رهنمون می‌سازد، گفت: به طور قطع نماز می‌تواند در رفتار، گفتار و کردار ما تأثیر مثبتی داشته باشد.

وی نماز خواندن را امری مهم در ایجاد آرامش روانی خانواده دانست وهدف از برگزاری چنین کارگاهی را، تبیین این مسئله برای عموم همه جامعه برشمرد و بر تداوم برگزاری چنین برنامه‌هایی برای تقویت بنیان‌های اعتقادی نسل جوان و ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی تأکید کرد.

مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود افزود: وظیفه همه ما است که در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم و برای تحقق فرمایش‌های ایشان تلاش کنیم.

گفتنی است، این کارگاه آموزشی در تاریخ 22  و 23 دی‌ماه با حضور تعدادی از نمازگزاران، خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان برگزار و در پایان این آئین از تعدادی از فعالان عرصه نماز استان قم تجلیل و قدردانی شد.

captcha