«تدبر در قرآن»، ویژه روشندلان شیعی عربستان
کد خبر: 3681530
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
در منطقه قطیف صورت گرفت؛

«تدبر در قرآن»، ویژه روشندلان شیعی عربستان

گروه بین‌الملل: دوره‌های «تدبر در قرآن» ویژه بانوان روشندل به همت مراکز قرآنی منطقه شیعه‌نشین قطیف واقع در شرق عربستان در حال برگزاری است.

برنامه های تدبر در قرآن ویژه نابینایان در قطیفبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف؛  مؤسسات قرآنی منطقه شیعه‌نشین قطیف درشرق عربستان اهتمام ویژه‌ای به برگزاری دوره‌های تدبر در قرآن ویژه قشرهای مختلف جامعه به‌ویژه بانوان دارند که در حال حاضر اقدام به اجرای دوره‌های تدبر ویژه بانوان روشندل کرده‌اند.

در حال حاضر، یکی از این دوره‌های تدبر در قرآن  با نظارت شمسه راشد، از بانوان فعال قرآنی شیعی در شرق عربستان، در مرکز روشندلان وابسته به انجمن خیریه «مضر» واقع در شهرک « قدیح» در حال برگزاری است.

شمسه راشد که مربی تدبر در قرآن به‌ویژه برای افراد کم سن و سال است، در این برنامه‌ها تلاش می‌کند با استفاده از روش شرح آیات و با تکیه بر حس شنوایی قرآن‌آموزان، مفاهیم قرآنی را برای آنان تبیین کند.

شمسه راشد که خود کارآموز گروه قرآنی «الکوثر» است، تاکنون کلاس‌های تدبر در سوره‌های توحید، کوثر، فاتحه، همزه، عصر، قارعة، قدر، شرح، نصر و ضحى ویژه کودکان را برگزار کرده است.

برگزاری برنامه‌های «جولة مع سورتين»( گشتی با دو سوره) و «كن من المتدبرين» (از متفکرین باش) در مرکز قرآنی «دوحه» شهر شیعه‌نشین سیهات ازدیگر فعالیت های قرآنی وی به شمار می‌رود/.

 

captcha