برگزاری نشست مرور و بررسی کتب منتشره اهل سنت به زبان فارسی در زمینه حقوق بشر
کد خبر: 3681542
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

برگزاری نشست مرور و بررسی کتب منتشره اهل سنت به زبان فارسی در زمینه حقوق بشر

کانون خبرنگاران نبأ: نشست علمی معرفی، مرور و بررسی کتب منتشره اهل سنت به زبان فارسی در زمینه حقوق بشر در دفتر مرکزی کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران در چارچوب برنامه های علمی مستمر خود  و با هدف فراهم سازی بسترهای شناخت لازم جامعه از تلاش های فکری مختلف انجام شده در کشور در زمینه حقوق بشر و مطالعات اسلام وحقوق بشر، این نشست علمی را سه شنبه 26 دی ماه جاری با حضور جمعی از اساتید حقوق بشر وکارشناسان حوزه نشر آثار مورد بررسی، برگزار می کند.
بنا بر اعلام روابط عمومی کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران قرار است در این نشست ابتدا سه تن از کارشناسان آثار منتشره اهل سنت گزارشی از گستره نشر آثار در ایران و کمّیت وکیفیت کتب منتشره به زبان فارسی در زمینه حقوق بشر ارائه دهند و سپس بحث وگفتگوی علمی با حضور اساتید وحقوق دانان انجام می شود.
یاد آور می شود نشست علمی معرفی، مرور و بررسی کتب منتشره اهل سنت به زبان فارسی در زمینه حقوق بشر سه شنبه 26 دی ماه جاری از ساعت 15 تا 17 در دفتر مرکزی کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران به نشانی سید خندان-ابتدای سهرودی شمالی- کوچه آتش نشان شهید حسین سلطانی- پلاک 2 برگزار می شود و حضور عموم دانش پژوهان دانشگاهی وحوزوی وعلاقمندان به موضوع آزاد است.
محمدجواد صفری

captcha