پلیس افتخاری؛ بهترین ظرفیت تحقق رویكرد جامعه‌محوری/ دعوت به همكاری مركز مشاوره پلیس
کد خبر: 3681555
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
محمدی مطرح كرد:

پلیس افتخاری؛ بهترین ظرفیت تحقق رویكرد جامعه‌محوری/ دعوت به همكاری مركز مشاوره پلیس

گروه اجتماعی: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینكه پلیس افتخاری بهترین ظرفیت برای تحقق رویكرد جامعه محوری ناجاست، گفت: امنیت امروز حاصل همكاری و مشاركت مردم با پلیس است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، كاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: یكی از اساسی‌ترین نیازهای بشر در هر جامعه‌ای امنیت است و بدون آن فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی میسر نخواهد شد.
وی با بیان اینكه یكی از مؤلفه‌های اصلی پلیس در تأمین نظم و امنیت، مردم هستند، بیان كرد: نیروی انتظامی با راه‌اندازی طرح پلیس افتخاری درصدد است تا از ظرفیت مردم در تأمین نظم و امنیت به صورت قانونمند استفاده كند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: جذب پلیس افتخاری به‌منظور بهره‌گیری از مشاركت‌های مردمی در راستای تحكیم و توسعه نظم و امنیت اجتماعی صورت می‌گیرد و افرادی كه علاقه‌مند به همكاری داوطلبانه با پلیس هستند پس از ارائه آموزش و سازماندهی با رعایت همه جوانب و در مقاطع زمانی خاص با ناجا همكاری می‌كنند.
محمدی، هدف از راه‌اندازی پلیس افتخاری را تحقق شعار جامعه محوری پلیس، تقویت توان و پویایی ناجا، استفاده از ظرفیت عظیم مردمی در تأمین نظم و امنیت و مشاركت و آموزش همگانی عنوان كرد.
وی ادامه داد: در این راستا مركز مشاوره فرماندهی انتظامی استان با رویكرد جامعه‌محور به منظور توسعه و تقویت خدمات مشاوره و مددكاری و همچنین در جهت ارتقاء بنیان خانواده و سلامت بهداشت روانی افراد جامعه، در نظر دارد از ظرفیت‌های علمی و تخصصی پلیس افتخاری استفاده كند.
محمدی افزود: در این خصوص مركز مشاوره پلیس فارس از بین متقاضیان زن و مرد با مدارك تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس به بالا در رشته‌های روانشناسی( تمامی گرایش‌ها)، مشاوره و راهنمایی، مددكاری اجتماعی و مطالعات خانواده نیروی افتخاری جذب می‌كند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام با در دست داشتن مدارك لازم شامل 6 قطعه عكس، آخرین مدرك تحصیلی، تصویر صفحات شناسنامه و كارت ملی در ساعت‌های اداری به مركز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی فارس واقع در شیراز، پل حر، روبه‌روی كلانتری 11 زند مراجعه و پس از تشكیل پرونده و كسب موفقیت در مراحل مختلف جذب و احراز شرایط عمومی و تخصصی به عضویت پلیس افتخاری درآمده و ضمن اشتغال در مركز مشاوره و دوایر مشاوره و مددكاری كلانتری‌ها، از امتیازات و نظام حمایتی پیش‌بینی شده برخوردار شدند.

captcha