پیام تسلیت امام‌جمعه اصفهان به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام مظاهری
کد خبر: 3681628
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

پیام تسلیت امام‌جمعه اصفهان به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام مظاهری

گروه معارف: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در پیامی، در گذشت حجت‌الاسلام مظاهری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، به نقل از دفتر امام‌جمعه اصفهان، متن پیام آیت‌الله سید طباطبایی‌نژاد، نماینده و لی در استان و امام‌‍جحمعه اصفهان به این شرح است: 

در إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

حجت الاسلام حاج آقا شیخ محمد حسین مظاهری(دام عزّه)

 ارتحال عالم ربانی و چهره ماندرگار تبلیغ استان اصفهان، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا مهدی مظاهری(رحمه الله علیه) موجب تأثر و تألم گردید.

آن عالم ربانی و واعظ مخلص، سال‌های متمادی با برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی، دعای کمیل و ندبه به تبلیغ و ترویج معارف ناب اسلامی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در شهر اصفهان پرداخت.

نقش مؤثر ایشان در گسترش فرهنگ و معارف اسلامی را می توان با نگاهی به فعالیت های ایشان همچون تأسیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی، ستاد اقامه نماز استان اصفهان، دارالقرآن الکریم استان اصفهان، تلاش برای تأسیس انجمن خیریه مددکاری امام زمان(عج) و مؤسسه خیریه ابابصیر اصفهان، فعالیت‌های گوناگون در زمینه نشر و ترویج معارف دینی و کمک های مادی و معنوی به جبهه‌های حق علیه باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرد.

ارتحال این عالم ربانی را به محضر حضرت بقیه‌الله ‌الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌‌العالی)، حوزه علمیه اصفهان، علاقه‌مندان به آن مرحوم خصوصاً بیت مکرم و معزز مظاهری و سایر بستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان غفران الهی و علو درجات برای آن واعظ مخلص و اجر برای کلیه بازماندگان خواستارم.

سید یوسف طباطبایی‌نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

captcha