اخلاق‌مداری و رعایت اصول اسلامی سرلوحه کاری پلیس باشد
کد خبر: 3681644
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

اخلاق‌مداری و رعایت اصول اسلامی سرلوحه کاری پلیس باشد

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران پلیس باید همواره اخلاق‌مداری و رعایت اصول اسلامی را سر لوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی در جمع کارکنان انتظامی استان کرمانشاه، گفت: افسران ارشد به ویژه آن دسته که در آستانه بازنشتگی هستند، سرمایه‌های نیروی انتظامی محسوب می‌شوند که باید به خوبی از آن‌ها استفاده کرد.
وی افزود: این افسران مدت‌ها از عمر خود را در راستای ایجاد امنیت در جامعه صرف کرده‌اند، از این رو باید تجربیات آنان را به نسل جوان ماموران پلیس منتقل کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ناجا را پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ماموران ناجا با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند، بیشترین ارتباط را با مردم دارند.
سردار امان‌اللهی اظهار کرد: ماموران پلیس باید همواره اخلاق‌مداری و رعایت اصول اسلامی را سر لوحه کار خود قرار دهند.
وی درادامه بر رسیدگی به مشکلات پرسنل ناجا تأکید کرد و گفت: از تمام امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داریم به منظور رفع مشکلات پرسنل استفاده خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت همکاری مردم در برقراری امنیت، عنوان کرد: امروز تمام آحاد مردم خود را در برقراری امنیت مسئول می‌دانند و همکاری خوبی با دستگاه‌های انتظامی و امنیتی دارند.

captcha