تلاش كنيم ادامه دهنده راه شهدا باشيم
کد خبر: 3681646
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
مدیر حوزه علمیه قزوین:

تلاش كنيم ادامه دهنده راه شهدا باشيم

گروه فرهنگی: مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: تلاش ما باید بر محور ادامه دادن راه شهدا باشد، زیرا شهدا مظلومانه زندگی کرده و غریبانه در راه دفاع از میهن و ناموس خود جان داده‌اند و ما باید با تمام وجود ادامه دهنده راه آنان باشیم.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) از قزوين،‌ به نقل از روابط عمومی حوزه علميه قزوين، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، امروز 23 دی در مراسم گرامیداشت شهید محسن زارعی که در شهرستان رازمیان و با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و روحانیون برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا و خون مطهر آنها یادآور دوران دفاع مقدس است، باید در هر شرایط و در هر زمانی دفاع از انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم، این شهدا در اصل تداوم دهنده انقلاب و نظام اسلامی هستند و ما نیز باید راه این بزرگ مردان را تداوم ببخشیم.
مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: تلاش ما باید بر محور ادامه دادن راه شهدا باشد، زیرا شهدا مظلومانه زندگی کرده و غریبانه در راه دفاع از میهن و ناموس خود جان داده‌اند و ما باید با تمام وجود ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی تصریح کرد: شهدا در مسیر خدای تبارک و تعالی به این درجات عالی رسیدند و خدا هم این‌ها را حفظ کرده و امروز به عنوان سند و پشتوانه انقلاب مطرح هستند.
وی با اشاره به این که اگر بخواهیم پیشرفت کنیم‌ باید فانوس‌هایی که شهدا برای ما روشن کردند را روشن نگه داریم و پیرو این فانوس‌ها باشیم، افزود: خانواده شهدا با خدا معامله کرده‌اند و پیروز شدند و در عین حال خدا نیز به آنها وعده داده است که شهدا نزد خدا روزی می‌خورند.
عضو شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: عزت، اقتدار، سربلندی و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای دفاع مقدس است و در حقیقت آنچه امروز توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و ناکام گذاشته کارنامه درخشان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی بیان كرد: امروز نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی در امتداد راه شهدای دفاع مقدس در عرصه دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی حضور فعال دارند و گُواه آن نیز حماسه‌آفرینی شهدای جوان در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) است.

captcha