مديران ليست پروژه‌هاي قابل افتتاح براي دهه فجر را اعلام کنند
کد خبر: 3681668
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶
بابايي:

مديران ليست پروژه‌هاي قابل افتتاح براي دهه فجر را اعلام کنند

گروه سياست و اقتصاد: فرماندار کرمان با اشاره به نزديک شدن به ايام‌الله دهه فجر از مديران ادارت خواست تا ليست پروژه‌هاي قابل بهره‌وري و افتتاح دستگاه خود را در اين ايام اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايکنا) از کرمان، علي بابايي، فرماندار کرمان در جلسه شوراي اداري شهرستان کرمان گفت: شهرستان کرمان با 13 شهر، شش بخش، 16 دهستان و 140 دهياري مصوب، يک سوم جمعيت و 25 درصد کل مساحت استان کرمان را به خود اختصاص داده است.
وي با اشاره به اقدامات انجام شده در زمينه طرح مثلث توسعه اقتصادي کرمان افزود: توليد و اشتغال به عنوان نکات اساسي در تمام شهرداري و تمام نهاهاي شهرستان مورد تاکيد قرار دارد و در راستاي تشکيل کارگروه‌هاي اشتغال،?? درصد تعهدات اشتغال خود را عملياتي کرده‌ايم.
بابايي همچنين به جمع‌آوري فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري شهرستان کرمان اشاره کرد و گفت: با همکاري ادارات و نهادهاي مختلف تاکنون 220 فرصت سرمايه‌گذاري در شهرستان کرمان شناسايي و ليست پروژه‌ها از دستگاه‌هاي مربوطه دريافت شده است.
فرماندار کرمان بيان کرد: کتابچه فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري شهرستان کرمان تدوين شده و با اصلاحاتي که از سوي اتاق بازرگاني خواهيم داشت به زودي به چاپ مي‌رسد و ارديبهشت ماه سال آينده مي‌توانيم نخستين همايش سرمايه‌گذاري استان را برگزار کنيم.
وي با اشاره به مسئله حاشيه‌نشيني و اقدامات پيشگيرانه در اين زمينه تصريح کرد: به همه بخشداران، شهرداران و روساي دستگاه‌ها ابلاغ کرديم که در اين زمينه مراقبت‌هاي لازم را داشته باشند و در راستاي مقابله با حاشيه‌نشيني تعدادي پرونده جديد تکميل و حکم قضايي را براي تخريب آنها گرفته‌ايم.
بابايي اظهارکرد: با شوراهاي اسلامي روستاها مکاتبه کرده‌ايم که در صورتي شرکت‌هاي مانند گاز و برق و آب، خدماتي را بدون هماهنگي با شهرداري، بخشداري و دهياري ارائه دهند، عواقب آن متوجه خود دستگاه است و بايد پاسخگو باشند.
فرماندار کرمان با اشاره به نزديک شدن به ايام‌الله دهه فجر از مديران ادارت خواست تا ليست پروژه‌هاي قابل بهره‌وري و افتتاح دستگاه خود را در اين ايام اعلام کنند.
وي با اشاره به زلزله‌هاي اخير و تشکيل دبيرخانه ستاد نوسازي و مقاوم‌سازي واحدهاي مسکوني در فرمانداري و 6 بخشداري شهرستان کرمان بيان داشت: تاکنون يک هزار و 625 نفر به دبيرخانه مراجعه داشته و پرونده تشکيل داده‌اند.
بابايي تأکيد کرد: در مورد مراکز عمومي مانند مدارس نيز از همه بخش‌ها و دستگاه‌هاي جمع‌بندي گرفتيم و تعداد مدارسي که نياز به بازسازي و يا نوسازي دارند، مشخص کرده‌ايم.
منبع: فرمانداري کرمان

captcha