فعالیت 44 دارالقرآن/ احداث 120 نمازخانه در مدارس آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3681723
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
پاشایی خبر داد:

فعالیت 44 دارالقرآن/ احداث 120 نمازخانه در مدارس آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، از احدث بیش از 120 نمازخانه مدرسه‌ای در دو سال 95 و 96 خبر داد و گفت: همچنین تعداد دارالقران‌ها از 18 عدد در سال 92 به 44 دارالقرآن افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، جعفرپاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، عصر روز گذشته در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان، گفت: با توجه به هجمه شدید فرهنگی دشمن، گسترش دآرالقران‌ها و نمازخانه‌ها از جمله برنامه های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس است.

وی، از احدث بیش از 120 نمازخانه مدرسه‌ای در دو سال 95 و 96 خبر داد وافزود: همچنین تعداد دارالقران‌ها از 18 عدد در سال 92 به 44 دارالقرآن در سال 96 افزایش یافته است.

پاشایی، همچنین از دست‌اندرکاران اقامه نماز در ادارات قدردانی کرد و گفت: بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی نوجوانان و جوانان در سایه ترویج فرهنگ قرآن و نماز قابل مدیریت است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، خواستار احاطه کامل بر نقاط ضعف و قوت مجموعه شد و تاکید کرد: رویکرد ما تقویت حوزه پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان بوده و در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی، با اشاره به شعار مدرسه کانون آموختن خلاق و زیستن با اخلاق گفت: مدرسه محور نمودن فعالیت قرآنی و پرورشی اساس کار مجموعه معاونت پرورشی قرار گیرد.

captcha