آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآنی در البرز
کد خبر: 3681730
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآنی در البرز

کانون خبرنگاران نبأ: مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم کمالشهر استان البرز از شروع ثبت نام دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستانی قرآنی در این مؤسسه خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مهدی هاشم‌زاده، مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم کمالشهر با اشاره به آغاز ثبت نام دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآنی از 23 دی‌ماه در این مؤسسه، گفت: این دوره با هدف تربیت مربیان متخصص و متعهد برای مقطع مهد و پیش‌دبستانی با رویکرد دینی و قرآنی در جهت تقویت مهارت‌های تدریس در فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

وی در مورد شرایط ثبت نام بیان کرد: متقاضیان ثبت نام دوره باید دارای شرایط سنی 18 تا 40 سال، مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، تسلط به روان‌خوانی قرآن کریم و شرایط روحی و جسمی مناسب باشند.

مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم کمالشهر افزود: در این دوره آموزشی سرفصل‌هایی مانند فعالیت‌های قرآنی و انس کودکان با قرآن، مباحث روانشناسی با تأکید بر تربیت دینی و قرآنی، مهارت‌های زندگی و حقوق کودک، کارگاه‌های نقاشی، شعر، قصه‌گویی، نمایش خلاق و بازی به‌صورت عملی و نظری انجام می‌گیرد.

هاشم‌زاده اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند با شماره‌‌های 09029566395 و 02634722520 تماس و یا به آدرس‌های کمالشهر، میدان شهرداری، ساختمان پانیذ، طبقه 2، واحد 6 و یا کمالشهر، میعاد 29 سوم شرقی، مؤسسه مهد قرآن کریم کمالشهر مراجعه کنند.

captcha