اولین جلسه انجمن خیّرین قرآنی زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3681753
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
بهبودی:

اولین جلسه انجمن خیّرین قرآنی زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری اولین جلسه انجمن خیّرین قرآنی استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی، سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اولین جلسه انجمن خیّرین قرآنی استان زنجان 5 بهمن‌ماه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه شرکت در این جلسه برای عموم علاقه‌مندان برای حضور در فعالیت‌های قرآنی آزاد است، افزود: هر خیّر قرآنی می‌تواند به سهم خود، نقشی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های قرآنی ایفا کند.
 
حجت‌الاسلام بهبودی با بیان اینکه مردم زنجان بارها ثابت کرده‌اند که در زمینه امور خیر و فعالیت‌های مذهبی پیش‌رو هستند، تصریح کرد: نمونه این کار حضور در دسته حسینیه اعظم زنجان است که هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه در زمینه فعالیت‌های قرآنی باید حضور خیّران فرهنگ‌سازی شود، گفت: تشکیل انجمن خیّران با هدف جهت‌دهی به حمایت‌های این حوزه است و تبلیغات اسلامی فقط نقش هماهنگ‌کننده در این زمینه را خواهد داشت و امور به دست خیّرین و اعضای انجمن اداره خواهد شد.
captcha