دیدار مسئولان اداره کار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده خدمه نفتکش سانچی
کد خبر: 3681812
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

دیدار مسئولان اداره کار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده خدمه نفتکش سانچی

گروه اجتماعی: جمعی از کارکنان اداره کار، تعاون و رفاه کهگیلویه وبویراحمد با خانواده مظفری خدمه نفتکش حادثه دیده ایرانی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز، 24 دی‌ماه به همراه معاونان و مدیران شهرستانی با خانواده ایوب مظفری یکی از خدمه محبوس شده در سانحه آتش سوزی نفتکش ایرانی مستقر در سواحل شرقی چین در روستای خان شهرستان باشت دیدار کردند.
پروانه نیکمرام با بیان ارزش و منزلت کارگران و نقش برجسته آنها در توسعه و پیشرفت کشور به سختی و دشورای کار در کسب و کارهای دریایی اشاره کرد و گفت: کاری که ایوب مظفری و همکارانش در عرصه دریا و در دور دست‌ها برای کسب روزی حلال و استقلال انجام می‌دهند کمتر از حضور میدان جهاد و مبارزه نیست.
مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه کهگیلویه وبویراحمد افزود: کارکنان این اداره به نمایندگی از آقای ربیعی وزیر کار و نماینده ویژه رئیس جمهور برای ادای احترام با پدر، مادر و خانواده ایوب مظفری دیدار کردند.
وی خطاب به خانواده مظفری ادامه داد: اطمینان داشته باشید که مسئولان جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای نجات خدمه این نفتکش فروگذار نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

captcha