بدهی‌ مدارس ایلام به شرکت برق صاف شد
کد خبر: 3681833
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

بدهی‌ مدارس ایلام به شرکت برق صاف شد

گروه اجتماعی: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ایلام از تسویه‌ی بدهی کلیه مدارس استان به شرکت برق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام، مهدی جمالی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ایلام در گردهمایی روسای آموزش و پرورش استان از تسویه بدهی تمام مدارس استان به شرکت برق خبر داد و با تأکید بر بکارگیری نیروهای متخصص در امور مالی و اداری از رؤسای آموزش و پرورش خواست در پست‌های مالی و اداری از ظرفیت افراد متخصص و آگاه به امور استفاده کند. .
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نیروی انسانی آموزش و پرورش ایلام افزود: با توجه به پرداخت حقوق از طریق "سامانه پایا " لازم است ادارات در ارسال اطلاعات حقوقی نیروها نهایت دقت را به عمل آید تا از بروز مشکلات جلوگیری شود .
جمالی ضمن اشاره به تسویه بدهی تمام مدارس استان به شرکت برق از خریداری و توزیع تجهیزاتی از قبیل کپی، رایانه، چاپگر، تلویزیون و... از محل بودجه اربعین و تملک استانی ( اوراق) به منظور استفاده بهینه مدارس خبر داد .
وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تشکر از اداراتی که نسبت به ثبت املاک خود در «سامانه سادا» اقدام کرده‌اند از سایر مناطق و شهرستان‌ها خواست چنانچه مغایرتی وجود دارد در اسرع وقت نسبت به رفع مغایرت اقدام کنند.
captcha