بایدها و نبایدهای فضای مجازی به فرزندان یادآوری شود
کد خبر: 3681842
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

بایدها و نبایدهای فضای مجازی به فرزندان یادآوری شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: خانواده ها باید با هوشیاری کامل از فرزندان خود مراقبت کرده و بایدها و نبایدهای استفاده از فضای مجازی را به آنها یادآوری کنند.

حجت الاسلام رضا هژبری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، تصریح کرد: با توجه به گسترش روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه های مختلف مجازی نمی توان خواستار تعطیلی و حذف کمی آنها شد.
وی ادامه داد: می توان با مدیریت بهتر از توان و ظرفیت های مثبت فضای مجازی استفاده کرد. چراکه  مهمترین نتیجه استفاده از فضای مجازی در بسیاری از کشورها در راستای پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی است اما متاسفانه در کشور ما این فرصت تبدیل به تهدید شده است.
حجت الاسلام هژبری یادآور شد: بخشی از علل آن مربوط به فرهنگ ضعیف و استفاده از فضای مجازی در بین ما ایرانیان است.
وی افزود: علت دیگر آن هم به تلاش دشمن بر می گردد دشمن سعی می کند با سرگرم کردن جوانان به مظاهر دنیوی و ارائه فرهنگ مبتذل غربی رکود جوانان اسلامی را فراهم کند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در پایان گفت: خانواده ها باید با هوشیاری کامل از فرزندان خود مراقبت کرده و بایدها و نبایدهای استفاده از فضای مجازی را به آنها یادآوری کنند.

captcha