فعالیت های جهاددانشگاهی اردبیل قابل تقدیر است
کد خبر: 3681864
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

فعالیت های جهاددانشگاهی اردبیل قابل تقدیر است

گروه اجتماعی: رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان گرمی گفت: تلاش و فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف بویژه آموزش شهرستان های تابعه استان اردبیل ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، مسعود طوماری، رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان گرمی، امروز 24 دی ماه در دیدار با مسئول مركز آموزش تخصصي كوتاه مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمي، همکاری با این نهاد انقلابی را از افتخارات بنیاد شهید عنوان و تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی در شهرستان ها موجب مهارت افزایی و کارآفرینی می شود به همین خاطر همه نهادهای آموزشی بایستی برای تحقق آن تلاش کنند.
وی با اشاره به آمادگی این اداره برای همکاری و تعامل با جهاددانشگاهی در انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی تصریح کرد: از جهاددانشگاهی استان اردبیل انتظار می رود برای بالابردن سطح علمی، آموزشی و فرهنگی ایثارگران و خانواده های معظم آنان تلاش کند.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی با بیان اینکه آموزش از نیاز های اصلی جامعه به شمار می رود، اظهار کرد: مهارت افزایی و پیشرفت علمی و فرهنگی زمانی محقق می شود که ارزش و اهمیت آموزش بین مردم به مراتب بالاتر از سایر نیازها باشد.
در این دیدار محمد فتوحی، مسئول مركز آموزش تخصصي كوتاه مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمي از ارائه خدمات آموزشی با 30 درصد تخفیف برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران خبر داد گفت: ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای جهاددانشگاهی استان مایه افتخار و از وظایف این نهاد انقلابی است.
فتوحی آمادگی جهاددانشگاهی استان را برای همکاری و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، علمی و درمانی به جامعه هدف اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی اعلام و اضافه کرد: از زمان راه اندازی مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی شعبه شهرستان گرمی، استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در این مرکز دوره های آموزشی مختلف عمومی و تخصصی برای علاقه مندان شهرستان های گرمی، پارس آباد و بیله سوار برگزار و در پایان دوره به فراگیرانی که نمره قبولی کسب کنند گواهینامه معتبر اعطا می شود.
فتوحی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی در تلاش است تا با راه اندازی مراکز آموزشی و پژوهشی در شهرستان های تابعه استان فعالیت های خود را گسترش دهد افزود: واحد اردبیل فعالیت های ارزشمندی در حوزه سلامت باروری دارد و مرکز درمان ناباروری قفقاز و نمایندگی بانک خون بند ناف رویان نیز خدمات ارزنده ای مردم استان بخصوص خانواده های شهدا و ایثارگر ارائه می کند.

captcha