رشد 100 درصدی خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان امداد سوادکوه شمالی
کد خبر: 3681878
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

رشد 100 درصدی خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان امداد سوادکوه شمالی

گروه اجتماعی: هزینه درمانی و بهداشتی هزار و 898 نفر از مددجویان ،بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی طی 9 ماهه سالجاری به ارزش 156 میلیون تومان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روباط عمومی کمیته امداد، علیمراد نصوری، رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان این شهرستان در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل  100 درصد رشد داشته است، گفت: هزینه درمانی و بهداشتی برای  هزار و 898 نفر از مددجویان، بیماران صعب العلاج و زمینگیر تحت حمایت  کمیته امداد  سوادکوه شمالی به ارزش 156میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری پرداخت شد. 

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمیته امداد سوادکوه شمالی با سازمان‌های هلال احمر، مراکز بهداشت، موسسات خیریه، دهیاران و خیران، در خدمات رسانی به مددجویان و ارتقا بهداشت و درمان آنها، اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.
رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های کمیته امداد برای افزایش سطح سلامت و بهداشت مددجویان، اطلاع رسانی و بالابردن دانش فردی آنها از طریق برگزاری دوره‌هایی مانند امداد و نجات، بهداشت فردی و... است که تا کنون پنج  دوره آموزشی برای  380 نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان برگزار شد.
وی با اشاره به ارائه دیگر خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی، اظهار کرد: طرح بینائی سنجی برای 500  نفر از سالمندان منطقه محروم این شهرستان با هدف ارتقاء سلامت سالمندان اجرا شد.
نصوری با بیان اینکه 906 خانوار در سوادکوه شمالی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند ،گفت از این تعداد 793خانوار در مناطق محروم این شهرستان ساکن هستند.

captcha