تلفیق معنادار ورزش و قرآن در موسسه قرآنی ورزشی فتوت
کد خبر: 3681910
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

تلفیق معنادار ورزش و قرآن در موسسه قرآنی ورزشی فتوت

گروه فعالیت‌های قرآنی: موسسه قرآنی ورزشی فتوت مازندران با مدیریت سیده کلثوم حسینی توانسته گام مهمی در تلفیق معنادار ورزش و قرآن بردارد و شاگردان خوبی را تربیت کند.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران موسسه قرآنی ورزشی فتوت مازندارن با مدیریت کلثوم حسینی توانسته گام مهمی در تلفیق معنادار ورزش و قرآن بردارد و شاگردان خوبی را تربیت کند.به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران موسسه قرآنی ورزشی فتوت مازندارن با مدیریت کلثوم حسینی توانسته گام مهمی در تلفیق معنادار ورزش و قرآن بردارد و شاگردان خوبی را تربیت کند.
به گزارش ایکنا در حال حاضر لیگ حافظان قرآن در مازندران به عنوان یک رویداد برجسته و شایسته شناخته شده و غبطه‌آور برای دیگر استان‌ها است تا الگویی برای شناختن ظرفیت‌های تازه در این حوزه باشد.
این موسسه تا کنون توانسه شاگردان خوبی را به جامعه عرضه کند که به عنوان اولین گروه حافظان کل قرآن و نیز نخبه در حوزه ورزش در سطح استان و کشور بدرخشند.
در تصویر ذیل اسامی آنان در دو رشته  ورزشی تکواندو و بدنسازی از مؤسسه قرآنی ورزشی فتوّت مازندران به مربیگری سیده کلثوم حسینی از سمت راست بدین شرح است: فاطمه خسرونژاد (کمربند دان یک)، فاطمه انصاری( کمربند پوم یک)، سهیلا انصاری( کمربند دان یک)، فاطمه سعد پور( کمربند سبز)، فرناز الیاسی (کمربند دان ۲)، فاطمه رجبی(فیتنس)، خدیجه احمدی(فیتنس)، نرجس خسرو نژاد (فیتنس)، فاطمه زهرا رجبی( کمربند سبز) و زهرا علی نژاد ( کمربند دان ۲ تکواندو)امیدواریم این بانوان امروز، کامیاب تر و موفق‌تر در عرصه قرآن و  ورزش تلاش کنند.

 تلفیق معنادار ورزش و قرآن در موسسه قرآنی ورزشی فتوت

captcha