زمان برگزاری آزمون سراسری قرآن کریم استان قم تمدید شد
کد خبر: 3681922
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

زمان برگزاری آزمون سراسری قرآن کریم استان قم تمدید شد

گروه فعالیت‎های قرآنی: مشاور قرآنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید زمان ثبت نام در آزمون سراسری قرآن کریم از 20 به 30 دی خبرداد.

حجت‎الاسلام والمسلمین شفیعی در گفت و گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: آزمون سراسری قرآن کریم با حضور شرکت کنندگان در بخش ‏های مختلف برگزار می‎شود.
وی افزود: با توجه به اهمیت صرفه جویی در هزینه ها و همچنین هدفمند کردن بخش‎های قرآنی مسابقات قرآن اوقاف و امورخیریه و وزارت ارشاد به شکل هماهنگ و در یک زمان در بخش کتبی و مفهومی برگزار می‏ شود.
مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان کرد: در همین زمینه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن ارشاد قم و همچنین مسابقات قرآن اوقاف در دهم اسفندماه سال جاری با حضور شرکت کنندگان در 25 رشته برگزار می‎شود.
وی گفت: ثبت نام آزمون تا 20 دی اعلام شده بود که در اعلامیه جدید این تاریخ تا 30 دی ماه تمدید شده است و علاقه مندان با حضور در این دو اداره کل می‎توانند در مسابقات کتبی قرآن از جمله حفظ و نهج البلاغه و صحیفه و... شرکت کنند.
وی اظهارکرد: در بخش حفظ نیز آزمون افراد بالای 12 سال به شکل کتبی انجام می شود و شرکت کنندگان زیر 12 سال نیز به صورت شفاهی آزمون حفظ را برگزار می‎کنند.

captcha