برخورداری بیش از 99 درصد خانوارهای روستایی یزد از نعمت برق
کد خبر: 3681948
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

برخورداری بیش از 99 درصد خانوارهای روستایی یزد از نعمت برق

گروه جامعه: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برق رسانی به 921 روستا و برقدار بودن 99.7 خانوارهای روستایی از نعمت برق را اقدامی شاخص در توسعه و پیشرفت استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدرضا صحتی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد 24 دی ماه در دیدار با علی زینی وند، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بیان کرد: بیش از 80 درصد از مشترکین شرکت در حوزه خانگی هستند اما 50 درصد از برق استان در حوزه صنعت استفاده می شود.
وی تعداد مشترکین استان را افزون بر 635 هزار مشترک برق برشمرد و افزود: شرکت توزیع با توسعه خط گرم فشار ضعيف و تلاش در جهت حذف خاموشي هاي با برنامه و کاهش یک درصد از تلفات سال گذشته ، در خدمت رسانی به مردم تلاش مضاعفی را داشته است.
این مسئول تکیه بر دانش متخصصان بومی استان برای کنترل و پایش تجهیزات از راه دور در مرکز دیسپاچینگ ، راه اندازی سیستم اتوماتیک اطلاع رسانی حوادث شبکه از طریق پیامک و پیاده سازی نرم افزار ارائه سناریو آنلاین مانور شبکه فشار متوسط را مورد اشاره قرار داد و گفت: کلیه درخواست های مردم از طریق سامانه 121 بررسی و از طریق سامانه صدای مردم قابل ارزیابی و نظرسنجی است.
مهندس صحتی کاهش پیک با مدیریت مصرف انرژی از طریق آگاه سازی و فرهنگ سازی در بین مشترکین را از دیگر اقدامات مهم شرکت توزیع بیان کرد.
این مسئول پیک محقق شده، 817 مگاوات از میزان 856 مگاوات پیش بینی شده را نتیجه فعالیت های مناسب در حوزه مدیریت مصرف برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برق رسانی به 921 روستا و برقدار بودن 99.7 خانوارهای روستایی از نعمت برق را اقدامی شاخص در توسعه و پیشرفت استان عنوان کرد.
وی متذکر شد: در زمان حاضر 51 درصد مصرف کنندگان برق ماهانه کمتر از 8800 تومان و 67 درصد مشترکان نیز کمتر از 15 هزار و 500 تومان بابت استفاده از برق در کشور هزینه می‌کنند.

captcha