پژوهش دانشگاه‌ باید در اختیار اقتصاد کشور باشد
کد خبر: 3682020
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵

پژوهش دانشگاه‌ باید در اختیار اقتصاد کشور باشد

گروه سیاسی: رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه دغدغه مهم مقام معظم رهبری بحث اقتصاد کشور و معیشت مردم است، گفت: پژوهش دانشگاه‌ها باید در اختیار اقتصاد کشور قرار گیرد و آن را به یک اقتصاد دانش بنیان مد نظر رهبر معظم انقلاب تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در دیدار با آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه این کشور یک کشور انقلابی و جهادی است، گفت: فضای دانشگاه‌ها باید انقلابی و ارزشی باشد و مسئولان باید در این مسیر حرکت کنند.
حبیبی تصریح کرد: همه مردم و مسئولین باید بدانند که مدیون خون شهدا هستند و باید به‌گونه‌ای عمل کنند تا شرمنده شهدا نشوند.
رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه درادامه با بیان اینکه دغدغه مهم مقام معظم رهبری بحث اقتصاد کشور و معیشت مردم است، افزود: پژوهش دانشگاه‌ها باید در اختیار اقتصاد کشور قرار گیرد و آن را به یک اقتصاد دانش بنیان مد نظر رهبر معظم انقلاب تبدیل کند.
آیت‌الله علما، نماینده ولی‌فقیه در استان نیز در این نشست گفت: امروز دغدغه نظام و خانواده‌ها این است که فضای دانشگاه باید فضایی ارزشی و اسلامی باشد که جوانان ما را حفظ کند.
وی افزود: فضای دانشگاه‌ها باید اسلامی باشد چراکه جوانان بزرگترین سرمایه‌ این کشور هستند.

captcha