موافقت استاندار با احداث شهرک سلامت در قزوین
کد خبر: 3682025
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
در دیدار اعضای نظام پزشکی استان انجام شد:

موافقت استاندار با احداث شهرک سلامت در قزوین

گروه اجتماعی: استاندار قزوین؛ موافقت خود را برای ایجاد شهرک سلامت و ساخت مسکن برای پزشکان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در دیدار با اعضای نظام پزشکی استان اظهار کرد: اگر زمین پیش‌بینی‌شده کشاورزی نباشد و مشکل قانونی نیز نداشته باشد آماده‌ایم با حضور کارشناسان راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی از این زمین بازدید کرده و سپس نظر نهایی خود را اعلام کنیم.
در این دیدار علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین هم گزارشی از وضعیت قطعه زمین تعاونی مسکن پزشکان ارائه کرد.
اعضای نظام پزشکی استان قزوین در دیدار با استاندار خواستار همکاری برای احداث مسکن برای پزشکان متخصص استان قزوین شدند.
مجید نصری مدیرعامل تعاونی مسکن پزشکان استان در این دیدار با اشاره به‌ضرورت تأمین مسکن برای پزشکان تصریح کرد: تأمین مسکن برای پزشکان یکی از کارهای مهمی است که باید به آن پاسخ داده شود و از مسئولان انتظار داریم در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.
وی بیان کرد: قطعه زمینی در داخل شهر قزوین از سال ۷۷ توسط تعاونی مسکن پزشکان خریداری‌شده که هنوز نتوانسته‌ایم نسبت به ساخت اقدام کنیم و از استاندار انتظار داریم همراهی لازم را در این زمینه انجام دهند.
مدیرعامل تعاونی مسکن پزشکان استان یادآور شد: این زمین به مساحت ۱۶.۵ هکتار آماده قطعه‌بندی برای ۲۵۰ نفر است که به‌عنوان شهرک سلامت با رعایت همه مسائل زیست‌محیطی و ایجاد فضای سبز و زمین‌های ورزشی و جاده سلامت می‌تواند نمونه خوبی از یک ساخت‌وسازی دوستدار محیط‌زیست باشد.
وی بیان کرد: در کوتاه‌مدت می‌توان برای ۵ هزار نفر در این ساخت‌وساز شغل ایجاد کرد که در صورت موافقت و حل مشکل حریم با پادگان ارتش می‌توان ساخت‌وساز این واحدها را عملیاتی کرد.

captcha