دوران جوانی سرمایه بزرگی است
کد خبر: 3682028
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

دوران جوانی سرمایه بزرگی است

گروه معارف: آیت‌الله علما گفت: دوران جوانی سرمایه بزرگی است که اگر زیر سایه خداوند متعال بگذرد انسان را به بالاترین درجات خواهد رساند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در جمع فراگیران و پرسنل آموزشگاه شهدا سپاه، گفت: نزدیک به 40 سال است که جمهوری اسلامی ایران توانسته با تکیه بر یاد خداوند متعال در برابر ابرقدرتی مثل آمریکا بایستد و اجازه ورود به او را نمی‌هد و توطئه‌هایش را خنثی می‌کند.
وی افزود: امام خمینی(ره) با دست خالی و فقط با اتکا به خداوند متعال توانست در برابر 2 ابرقدرت بزرگ شرق و غرب بایستد و کشتی نظام را هدایت کنند.
آیت‌الله علما اظهار کرد: تکیه بر خداوند متعال به این معناست که ما هر لحظه خود را در مقابل خداوند متعال ببینیم و در هر موقعیتی متذکر این امر باشیم و این‌گونه دچار لغزش نخواهیم شد و خداوند متعال نیز از ما حمایت می‌کند.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دوران جوانی سرمایه بزرگی است که اگر زیرسایه خداوند متعال بگذرد انسان را به بالاترین درجات خواهد رساند و فراموش نکنیم که امیرالمؤمنین(ع) فرموده‌اند که بهای انسان چیزی جز بهشت نیست آن را به بهایی کمتر نفروشید.

captcha