اجرای 57 برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال
کد خبر: 3682041
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
حسن‌پور خبر داد:

اجرای 57 برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال

گروه اجتماعی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه امسال 35 تشکل فرهنگی و هنری و آموزشگاهی با همراهی هنرمندان فرهیخته در اجرای برنامه‌های دهه فجر مشارکت می‌کنند، گفت: دهه فجر امسال 57 برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمد حسن‌پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت امروز، 24 دی در جلسه ستاد دهه فجر که در فرماندار رشت برگزار شد، اظهار کرد: سومین جشنواره فرهنگی و هنری فجر از اواخر شهریور در شهرستان رشت برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 47 برنامه فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر اجرا شد، افزود: 18 برنامه کنسرت، 26 برنماه نمایشی، تجلیل از خانواده‌های شهدا، قصه انقلاب و محفل انس با قرآن از جمله برنامه‌هایی بود که توسط هنرمندان در شهرستان رشت برگزار شد.

حسن‌پور با بیان اینکه امسال 35 تشکل فرهنگی و هنری و آموزشگاهی با همراهی هنرمندان فرهیخته در اجرای برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان رشت به صورت کاملا خودجوش مشارکت می کنند، گفت: دهه فجر امسال 57 برنامه که شامل 21 برنامه موسیقی، 30 برنامه نمایشی، محفل انس با قرآن، تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری نمایشگاه کتاب و نقاشی می‌باشد، برنامه ریزی شده است.

captcha