پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی برای حادثه نفتکش ایرانی
کد خبر: 3682079
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی برای حادثه نفتکش ایرانی

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پیامی حادثه درگذشت پرسنل نفتکش ایرانی را تسلیت گفتت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ازآذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلیمن سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز در پیامی حادثه درگذشت پرسنل نفتکش ایرانی را تسلیت گفتند.

در این پیام به آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

خبردردناک جان باختن شهادت گونه پرسنل عزیز نفتکش سانچی ملت قهرمان ایران را به سوگ نشاند، حادثه‌ای جانسوز که کیلومترها دور از خاک وطن 32 فرشته ما را در اقیانوس آرام جاودانه کرد.
از چندین روز گذشته با اضطرب و نگرانی، اخبار مربوط به فرزندان محبوس مان در نفتکش سانچی را دنبال کردیم؛ سربازانی سخت کوش و گمنام، که در میان آب‌های بی نهایت، شاهرگ حیاتی اقتصاد ایران را باز نگه داشته بودند و با حضوری سربلند در عرصه مبادلات جهانی، سختی‌های بسیاری را در طول سال‌های گذشته و خدمت فداکارانه خود به جان خریده بودند ؛ امروز در میان شعله‌های آتش، از دریا به ملکوت اعلا پیوستند.
اکنون که داغدار همه این قهرمانانیم علی الخصوص یکی از فرزندان خطه آذربایجان جناب مهندس اتحاد از خدمه اهل تبریز این نفتکش؛ با نهایت تالم و تاسف عمیق این ضایعه دردناک را به ملت شریف ایران، خانواده‌های داغدار و همکاران این عزیزان تسلیت می‌گویم و برای آنان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و اجر مسئلت دارم.

captcha