پیام تسلیت وزیر بهداشت به مناسبت جان باختن شهادت‌گونه دریادلان آسمانی
کد خبر: 3682134
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

پیام تسلیت وزیر بهداشت به مناسبت جان باختن شهادت‌گونه دریادلان آسمانی

گروه سلامت: وزیر بهداشت در پیامی درگذشت شهادت‌گونه جان باختگان حادثه نفت کش سانچی را به خانواده‌های داغدار این دریادلان و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت شهادت گونه جان باختگان حادثه نفت‌کش سانچی را به خانواده‌های داغدار این دریادلان و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
متن پیام هاشمی به این شرح است:
 
طی یک هفته گذشته، کلماتی سیاه، چون دود برآمده از نفتکش سانچی، خبر‌هایی تلخ ساختند، تا امروز خبر سوختن پیکر‌های عزیزان دریادلمان در میان شعله‌های آتش و آسمانی شدن روح بلندشان را بشنویم.
 
یک هفته‌ای که نه تنها خانواده‎های آن بزرگ‌مردان که ملت ایران، در میان خوف و رجا، دست به دعا و چشم به آسمان داشتند؛ اما افسوس که تقدیر، دگرگونه رقم زد، تا همه ایران در سوگ دلاورمردان عرصه اقتصاد میهن، سیاه پوش شود و دل‌ها محزون و چشم‌ها اشک‌بار.
 
اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ آن شهیدان ارجمند، مصیبتی چنین بزرگ را به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای فرزندان دریادل کشور، مأوا در بهشت برین و برای بازماندگان شکیبایی خواهانم.
captcha