کتاب روایت انتخابات 96 به چاپ رسید
کد خبر: 3682163
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

کتاب روایت انتخابات 96 به چاپ رسید

گروه دانشگاه: کتاب روایت انتخابات ۹۶ اثر محمد آقاسی، محمد عاملی و مهدی رفیعی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) از جمله مراکز نظرسنجی است که از سال 1380 تاکنون در خصوص تمام انتخابات‌های مهم از جمله ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان و شورای شهر اقدام به انجام نظرسنجی کرده است و تقریباً در تمام این سال‌ها توانسته است تا حدودی در پیش‌بینی کوتاه‌مدت رفتار انتخاباتی مردم کارهای موفقیت‌آمیزی را به انجام برساند.

در آخرین انتخابات ریاست جمهوری که در سال ۱۳۹۶ انجام شده ایسپا توانست با خطای کمتر از یک درصد نتیجه انتخابات را پیش‌بینی کند. مجموعه ایسپا بر این باور است انجام مطالعات روندی از نگرش و رفتار سیاسی مردم کمک شایانی به درک رفتار سیاسی و انتخاباتی مردم و به تبع آن به پیش‌بینی رفتار مردم خواهد کرد.

بر این اساس مجموعه حاضر که بر اساس نتایج نظرسنجی‌های ایسپا در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در سال ۱۳۹۶ تدوین شده است سعی کرده است نتایج را به تفکیک گروه‌های مختلف اجتماعی ارائه و تحلیل نماید تا محققان این حوزه به صورت دقیق تر بتوانند از نتایج بهره ببرند.

کتاب حاضر دارای دو بخش رفتار انتخاباتی گروه‌های اجتماعی بر اساس نتایج نظر سنجی‌های ایسپا و جستارهایی در انتخابات 96 است. این کتاب 308 صفحه‌ای در شمارگان 500 نسخه و با قیمت 18 هزار تومان به بازار نشر ارایه شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران، خيابان انقلاب، بين فلسطين و چهار راه وليعصر، فروشگاه و نمايشگاه دائمي كتاب جهاد دانشگاهي مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 66487625 تماس حاصل کنند.

captcha