کانون بسیج رسانه در فردیس افتتاح شد
کد خبر: 3682171
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

کانون بسیج رسانه در فردیس افتتاح شد

گروه فرهنگی: هفتمین کانون بسیج رسانه ا البرز با حضور جمعی از مردم و مسئولان در شهرستان فردیس افتتاح شد.

ابراهیم نورزی‌فر، مسئول سازمان بسیج رسانه البرز در حاشیه افتتاح این کانون در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: رسانه مهم ترین ابزار جنگ قدرت‌ها در دنیای امروز است و نمی‌توان تاثیر رسانه و شبکه‌های اطلاع‌رسانی را نادیده گرفت.
وی افزود: با توجه به نقش رسانه‌ها، بسیج رسانه البرز در راستای وظایف خود اقدام به افتتاح کانون‌های بسیج رسانه در سطح استان کرده و تا کنون هفت کانون در البرز فعال شده است.
این مسئول بیان کرد: بسیج رسانه البرز درصدد است تا با توجه به ظرفیت‌های موجود در همه شهرستان‌های استان کانون های بسیج رسانه را فعال کند و حتی پایگاه‌های بسیج رسانه را در نشریات، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های استان فعال کند.
نورزی‌فر اضافه کرد: همه این اقدامات در راستای تحقق وظیفه ذاتی بسیج ازجمله کمک به تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده‌سازی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری اصحاب رسانه، ایجاد هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، رصد و تحلیل فضای جامعه، بررسی آسیب‌های اجتماعی شناسایی نخبگان جامعه رسانه و بهره‌مندی از توانمندی آنان صورت گرفته است.
مسئول سازمان بسیج رسانه البرز با اشاره به افتتاح کانون بسیج رسانه فردیس، گفت: انتقال صحیح مشکلات، کاستی‌ها و نقاط ضعف و قدرت برنامه فرهنگی و اجتماعی فردیس می‌تواند این کانون را به بازوی مسئولان مبدل کند.

 

captcha